1. Hogyan tud rendelni?
Rendelését leadhatja regisztrációval, illetve regisztráció nélkül is. Rendelését leadhatja az áruházi felületen úgy, hogy a kiválasztott terméket kosárba teszi, kiválasztja az átvétel módját és követi a további felkínált lépéseket.
Rendelhet e-mailben is a pontos adatok megadásával vagy egyszerűen telefonon vagy faxon.
Elérhetőségeink:
- 06-1-2426818
- 06-30-756-9704
E-mail:
2. Hogyan veheti át a megrendelt terméket?
A megrendelt terméket átveheti személyesen üzleteinkben, de kérheti a termék házhozszállítását is.A házhozszállítás díjáról minden esetben,külön egyeztetés szükséges(telefonon ill.e-mailen). Személyes átvételkor kérjük minden esetben egyeztessen munkatársainkkal a beérkezést illetően.
3. Vidékre történő szállítás megoldható-e?
Természetesen Magyarország bármely pontjára el tudjuk juttatni a megrendelt terméket futárszolgálatunkkal akár 48 órán belül is.A szállítási költségekről tájékozódhat üzletünkben telefonon.
Az ügyfélszolgálatunk visszahívásakor egyeztetjük a szállítás módját és költségét.
4. Vásárolhat-e személyesen is?
Igen, előzetes telefonos egyeztetés után, amennyiben van raktáron a megvásárolni kívánt termék személyesen is átveheti a termékeket.
5. Hogyan találja meg az üzleteket?
Üzletünk a III. Ker. HUNOR U.55-szám alatt található.
Nyitvatartás:H-P: 9-17-ig, SZO: 10-15-ig, V: zárva
6. Milyen garanciát adunk a termékekhez?
A termékekhez a forgalmazók által kiadott országos garanciát adjuk. A garancia mértéke márkánként változik. Erről bővebb információt ügyfélszolgálatunknál tudhat meg.